Huisregels Tandartspraktijk Grunobuurt

Uw eerste bezoek

Tijdens uw eerste bezoek ontmoet u uw behandelaar. Uw behandelaar maakt kennis met u en kijkt hoe uw gebitssituatie is. Indien nodig worden er enkele röntgenfoto's gemaakt. Op deze manier krijgen wij inzicht in de status van uw gebit en kunnen wij u het beste advies geven. De kosten voor deze afspraak kunnen variëren, maar zijn volgens de landelijk geldende tarieven, minimaal de kosten voor een periodieke controle (code C001). Het is belangrijk dat u uw legitimatiebewijs en verzekeringspas meebrengt, zodat uw persoonsgegevens correct in ons patiëntenbestand komen te staan.

Wij vragen u om minimaal 5 minuten voor uw afspraak aanwezig te zijn in de praktijk.

Op tijd komen

Zorg dat u tijdig op uw afspraak verschijnt, indien u te laat bent kan het zijn dat u wordt verzocht een nieuwe afspraak te maken voor de betreffende behandeling.

Afspraak afzeggen/wijzigen

Als u verhinderd bent, verwachten wij dat u dit ruim van tevoren doorgeeft. Dit kan enkel telefonisch op 050-5271537. Een afspraak dient tenminste 48 uur voor de afspraak geannuleerd te worden. Bij een niet nagekomen afspraak of niet tijdig (48 uur van tevoren) afzeggen van een afspraak wordt 1 euro per 1 minuten gereserveerde tijd in rekening gebracht. Bij de derde maal volgt uitschrijving. Tandartspraktijk Grunobuurt is tevens gerechtigd om de volledige geschatte kosten van de behandeling in rekening te brengen.

Gegevens doorsturen naar andere tandarts

Indien u gegevens wilt laten doorsturen naar een andere tandarts dient u dit verzoek per mail in te dienen: info@tandartspraktijkgrunobuurt.nl

Uitloop behandelaar

Bij  een trauma of pijnklacht is het lastig om de behandelduur vooraf in te schatten. Hierdoor gebeurt het wel eens dat een behandeling langer duurt dan voorzien en uitloopt, waardoor een volgende afspraak later kan beginnen. Graag vragen wij om uw begrip hiervoor.

Wijziging persoonlijke gegevens

Zijn er wijzigingen in uw persoonlijke gegevens, zoals een adreswijziging, veranderde verzekeringsgegevens, telefoonnummer(s), e-mailadres of gezinssituatie , wilt u dan zo vriendelijk zijn deze aan ons door te geven. Dat kan middels een e-mail aan onze praktijk info@tandartspraktijkgrunobuurt.nl

Uw eigendommen 

Waak zelf over u eigendommen. Tandartspraktijk Grunobuurt is niet aansprakelijk voor schade, diefstal of verlies van u eigendommen. U wordt geadviseerd u eigendommen niet onbeheerd achter te laten.

Roken

Roken in de praktijk is niet toegestaan. Indien u buiten rookt, verzoeken wij dit niet direct voor de entree te doen.

Mobiele telefoon

Wij verzoeken u uw mobiele telefoon even op ‘stil’ te zetten in de wachtkamer en behandelkamer.

Tandartspraktijk Grunobuurt gebruikt camera-toezicht in de wachtkamer, gangen en alle (toe)gangen.

De camera’s zijn zichtbaar aanwezig. Dit ter beveiliging van onze patiënten, van het pand en het personeel. De camerabeelden worden opgeslagen en bewaard, indien hier zwaarwegende redenen voor zijn. Beelden worden na 30 dagen automatisch verwijderd.

Betalingen

Indien u niet aanvullend verzekerd bent voor de tandarts, dan verzoeken wij de rekening direct na behandeling met PIN te voldoen. Na uw pin-betaling krijgt u een factuur met betalingsbewijs mee.

Pijnklachten / spoedgevallen

Wanneer u in de ochtend voor 10.00 uur belt met een pijnklacht/spoedgeval, proberen wij u waar mogelijk dezelfde dag nog te helpen. Belt u later op de dag, dan zullen wij ons best doen u dezelfde dag te helpen, maar wij kunnen dat helaas niet garanderen.

Neem contact met ons op 

Wenst u nadere informatie over onze praktijk of over onze behandelingen? Stel gerust uw vraag of vragen via onze website of neem telefonisch contact met ons op.